Levering & Returnering

Leveringsinformation Leveringstid, leveringsmuligheder og forsendelsesomkostninger:
Vi tilstræber os på en leveringstid på 1-3 hverdage. Leveringstidspunktet afhænger af, hvilken leveringsmulighed der benyttes. Vi sender ikke på lukkedage og helligdage.  Vi bruger GLS som leveringsudbyder. Du har to leveringsmuligheder:
  • Du kan vælge at afhente din pakke i en valgfri GLS Pakkeshop.
  • Du kan få pakken sendt direkte til din private adresse.
Fragtomkostninger for levering er 29.95 DKK til en Pakkeshop og 39.95 DKK for levering til privatadresse. Har du købt for mere end 399.95 DKK, er fragten gratis.

Varer vil blive leveret til den leveringsadresse, der er angivet ved bestilling. Din vare vil blive leveret på hverdage mandag til fredag. Leveringstidspunktet afhænger af, hvilken forsendelsesmetode der anvendes.

Kan jeg ændre/afbestille min ordre?
Selvfølgelig kan du. Kontakt vores support for en ændring eller annullering af din ordre. Kontaktoplysninger kan findes nederst på siden her.

Kan jeg hente min pakke hos dig?
Nej, det er desværre ikke en mulighed at afhente din pakke hos Gomaye.

Tracking
Du modtager en SMS eller e-mail fra speditøren med dit sporingslink, når din pakke er afsendt fra vores lager. På det link kan du følge din pakke hele vejen.

Jeg har ikke modtaget min pakke
Vi beklager meget! Kontakt vores kundeservice, så finder vi en løsning hurtigst muligt.

Returoplysninger
Ved returnering skal du returnere en vare inden for 30 dage efter at have modtaget den. I så fald skal du gøre brug af returformularen, der er vedlagt din pakke. Udover returformularen medfølger der også en returlabel i pakken. Først skal du udfylde returformularen, hvor du noterer hvilke varer, der skal returneres. Genbrug pakken til returnering. Når du har placeret den eller de varer, du gerne vil returnere, skal du placere returlabel oven på den gamle etiket. Så afleverer du din returpakke i din nærmeste GLS Pakkeshop. Husk altid at få kvitteringen fra udleveringsstedet. 

Hvad koster det at returnere til os?
Hos Gomaye kan du returnere din ordre i 30 dage. Det er gratis at returnere hos os inden for din 30 dages returret. Hvornår modtager jeg mine penge efter at have returneret en vare? Når vi har modtaget dine returvarer, vil vi bestræbe os på at overføre pengene til din konto inden for 6 hverdage.

Anmeldelse af defekt
Hvis du har en klage, bedes du vedlægge den fuldstændige ordreinformation med pakken for at fremskynde den og vedlægge en kopi af fakturaen/ordrebekræftelsen. Hvis din vare er defekt, eller vi har leveret de forkerte varer, bedes du kontakte vores kundeservice. Når du kontakter kundeservice, skal du oplyse ordrenummer og varenummer. Send venligst en mail til vores kundeservice (contact@gomaye.com), hvor du beskriver hvad der er galt med varen osv. Send venligst 2-5 billeder med beskrivelsen, hvor fejlen er tydeligt synlig, og hvor billedet viser hele produktet. Vi behandler derefter din anmeldelse af defekt hurtigst muligt.

Har du brug for mere hjælp?
Hvis du ikke fandt det, du søgte, så tøv ikke med at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe dig med enhver forespørgsel, du måtte have.

Kontakt os per telefon
+45 88 53 34 76

Kontakt os per e-mail
contact@gomaye.com

Åbningstider Man-tors:
09:00-12:00
Fre: 09.00-12.00

Tilmeld dig Gomaye kundeklub

Få de seneste nyheder, tilbud og info om særlige begivenheder.